Editia de Black Friday a acestui an tocmai ce a luat sfarsit, lucru care pe unii i-a bucurat, in timp ce pe altii i-a intristat destul de tare pentru ca nu au reusit efectiv sa achizitioneze produsele mult dorite. Romanii au cumparat pur si simplu de toate.
S-a cumparat de la produse electrocasnice, la electronice, imbracaminte, bijuterii, ceasuri, pachete turistice, jucarii pentru copii, haine de blana, si produse de fashion. Produse din toate categoriile au fost scoase la vanzare, la preturi promotionale, carora romanii nu le-au putut rezista.
Hai sa vedem ce produse au avut cele mai mari incasari la Black Friday-ul de anul acesta, si cum au reactionat romanii la ofertele magazinelor.
Electronicele s-au vandut cel mai bine
Cele mai vandute produse cu ocazia reducerilor de Black Friday de anul acesta au fost electronicele, si mai exact laptop-urile. O mare parte din comenzi au fost plasate in mediul online, lucru care a si dus la un moment dat la blocarea mai multor site-uri. Cei care se ocupa cu comertul online ar fi vandut poate un numar mult mai mare de produse daca nu ar fi existat aceste blocaje.
Prin urmare, se pare ca vor lua masuri ca pe viitor sa nu se mai intample acest lucru. Tocmai de aceea, o echipa de profesionisti, precum cea de pe thc.ro, ar fi putut ajuta la evitarea unor astfel de situatii neplacute. Dar sa ii lasam pe antreprenori sa gaseasca cea mai buna solutie pentru site-urile lor, si noi sa revenim la Black Friday, si la ce alte produse au mai cumparat romanii anul acesta.
Nici alte categorii de produse nu au foat mai prejos
Surprinzator sau nu, au fost achizitionate extrem de multe carti, un numar mult mai mare decat in anii trecuti. Aceleasi inregistrari masive au fost inregistrate si in categoriile Beauty, Fashion, Filme&Muzica, Casa&Gradina, si Produse pentru animale. In mediul virtual, cea mai mare vanzare a fost in valoare de 29.198 lei, si a constat din 4 obiective foto si 3 blitzuri marca Nikon, comanda care a fost plasata pe site-ul magazinului Yellow Store.
Cel mai scump televizor comandat de Black Friday-ul de anul acesta a fost un QLED Samsung de nici mai mult nici mai putin de 208 cm, si care a costat 12.176 lei fara TVA, televizor care a beneficiat de o reducere de 40%. Cosul mediu de cumparaturi s-a situat undeva pe la 300 de lei, iar orele de varf in ceea ce priveste cumparaturile de Black Friday au fost vineri intre 9 si 11 dimineata, si intre 21 si 23. Traficul in mediul virtual a incepit sa creasca semnificativ inca de joi seara, atunci cand s-a anuntat efectiv marele eveniment la televizor.
Alte categorii de produse care au lichidat stocul sunt atat cele de cosmetice si ingrijire personala, cat si cele pentru casa sau intretinere. Lucrurile nu au stat diferit nici in magazinele online, unde a fost de-a dreptul o batalie pentru a prinde produsele dorite. Pur si simplu, in unele locuri oamenii au stat la usi cateva ore inainte ca magazinele sa se deschida, pentru a fi siguri ca vor gasi ceea ce isi doresc. In acest gen de situatie ne dam seama ca romanii sunt perseverenti, nu gluma, si ca nu se lasa pana cand nu obtin ce vor.
Vanzarile au fost peste asteptari
In intreaga tara a fost un haos total anul acesta, si vanzarile au crescut semnificativ in comparatie cu anii trecuti. In concluzie, Black Friday-ul de anul acesta a fost, fara indoiala, un real succes, lucru care arata ca piata din Romania atinge un nivel de maturizare, si anumite categorii sunt cumva pe un anumit trend care este cu siguranta in crestere, si care se va pastra in continuare, chiar si dupa ce evenimentul a trecut.