O faima la care au contribuit filme precum Breakfast at Tiffany’s (1961), in care Audrey Hepburn mananca un croissant in timp ce se uita in interiorul magazinului, sau seriale precum Sex and the City, in care Trey (Kyle MacLachlan) isi cere casatoria cu Charlotte (Kristin Davis). ) in fata vitrinei de pe Fifth Avenue, dar si silueta ei caracteristica si grija din spatele fiecarei piese. Desi de obicei este intotdeauna asociat cu mainile feminine, firma exclusiva cu sediul in New York a dat peste cap acest stereotip si isi anima prima linie de piese de logodna pentru barbati.
Numita dupa fondatorul sau, Colectia Charles Tiffany Setting este formata din sase inele in doua modele din platina si titan, cu diamante taiate stralucitor si smarald de pana la 5 carate. Modelele cu diamant taiat stralucitor (rotund) se caracterizeaza printr-o banda conica si subtire, inspirata din bijuteria feminina, in timp ce la inelele cu diamant taiat smarald (dreptunghiular), marginile sunt solide, tesite, arhitecturale. Desi valoarea bijuteriei nu este indicata pe site-ul companiei, pretul acestei camere pentru femei este in jur de 40.000 de euro.
Faima Tiffany & Co dateaza din 1886, cand Charles Lewis Tiffany a creat Solitaire Tiffany Setting, un design simplu cu sase grinzi din platina care a devenit standardul industriei si ramane un bestseller intergenerational 135 de ani mai tarziu. Din aceasta luna de mai, in plus, barbatii care decid sa spuna „da, da” se vor putea alatura acestui triumf in afaceri. „Un inel cu diamant Tiffany este un simbol emblematic al iubirii adevarate si al angajamentului pe viata. Stralucirea sa spectaculoasa detine promisiunea unui viitor impreuna. […] Astazi, Charles Tiffany Setting este urmatorul capitol care marcheaza o noua era indrazneata a iubirii”, subliniaza acestia pe site-ul companiei.
Desi acum intr-o forma mai completa, aceasta viziune moderna si dedicata casatoriei intre persoane de acelasi sex este prezenta la Tiffany de ani de zile. Firma a fost un pionier in domeniul incluziunii si a fost in 2015 cand a evidentiat pentru prima data uniunile de cupluri de acelasi sex in cadrul unei campanii de publicitate desfasurata la New York si sub lentila lui Peter Lindbergh. O premiera neobisnuita pana acum in randul caselor de bijuterii care a contribuit la o mai mare vizibilitate acestui grup. In plus, munca sa a continuat in culise, deoarece firma a inlocuit treptat titlul „nuptial” al multor dintre produsele sale cu „dragoste si angajament” in comunicarea sa. In catalogul sau are o propunere larga masculina si pentru a sarbatori luna LGBTI + Pride a lansat campanii cu diferite povesti de dragoste.
Compania, detinuta de la sfarsitul anului trecut de gigantul LVMH, se afla in pragul unei noi ere. Potrivit Wall Street Journal, in 2020 a castigat peste 4.000 de milioane de dolari din vanzari de bijuterii, iar 26% din veniturile totale ale companiei rezida in afacerile cu inele de logodna pentru femei, la care se va adauga si de acum inainte. a barbatilor. Dupa cum a explicat firma, diamantele Tiffany & Co vin cu certificare completa a maiestriei, un program care a inceput anul trecut pentru a urmari fiecare piatra proaspat extrasa prin reteaua de ateliere internationale a companiei, unde se taie, lustruiesc si intaresc fiecare piatra, fiind una dintre putinele case de bijuterii care pot oferi acest tip de urmarire precisa.
Desi de-a lungul istoriei femeile s-au ocupat de purtarea bijuteriilor, in ultimii ani, vedetele masculine au inceput sa etaleze aceste accesorii exclusive pe covorul rosu. Asa a fost cazul comediantului Trevor Noah, care a purtat o brosa cu diamante Tiffany la decernarea Premiilor Grammy in martie anul trecut, si al actorului Timothee Chalamet, care a intors capetele intr-o brosa Cartier vintage cu diamant si rubin la Premiile Academiei de Film. anul trecut. Inca un exemplu ca diversitatea a ajuns si in aceasta industrie.